Klantenservice

Klantenservice Happy Home Woonwinkel

Meer weten over bezorgkosten ? klik hier
Wij bezorgen door heel Nederland en Vlaanderen en u heeft de keuze uit verschillende bezorgmethoden. De goedkoopste variant is het afleveren "store to door delivery",
een 1 mans bezorging waarbij u misschien moet helpen en er niets wordt uitgepakt c.q. gemonteerd. Maar een fullservice bezorging - 2 personenen die alles voor u uitpakken,
monteren en plaatsen - is natuurlijk ook mogelijk.

 

Heeft u een klacht ? Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Klanttevredenheid heeft altijd onze aandacht maar het kan voorkomen dat er iets niet naar uw wens is. Stel ons hiervan op de hoogte zodat we dit voor u kunnen oplossen. Wij hebben de volgende gegevens van u nodig om uw klacht in behandeling te nemen:
- Kopie van uw aankoopbon of vermelding van uw bonnummer
- Duidelijke omschrijving van uw klacht bijvoorkeur ondersteund met foto's
- Contact gegevens
Na ontvangst van uw melding krijgt u binnen 5 werkdagen van ons een reactie met uitleg over de vervolgstappen die wij gaan ondernemen. Happy Home is aangesloten bij het CBW, Centrale Branchevereniging Wonen. Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die u als consument extra goed beschermen. Ze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer maar ook over garantie.

 

Meer weten over meubelonderhoud ? Klik hier
Wij werken samen met de Firma Oranje, de specialist op gebied van meubelverzorgingsmiddelen. Zij werken nauw samen met veel van onze leveranciers zodat er altijd een passend product is om uw meubelen te beschermen, te reinigen en indien noodzakelijk zelfs te reparen. Wij verkopen een groot deel van de producten bij ons in de winkel maar alles is te bestellen via hun webshop. Via onze pagina meubelonderhoud kunt u hun shop bezoeken dan worden de producten bij u thuis afgeleverd.

 

Ruilen of retourneren?
Bij ons kunt u uw aankoop terug brengen als deze nog verpakt is in de oorspronkelijke verpakking. Ruiling mag alleen als u het product niet hebt gebruikt en als het niet beschadigd is. Wij volgen hiervoor de richtlijnen die zijn bepaald in de CBW voorwaarden. Kunt u geen ander product vinden dat u wilt hebben? Dan geven wij u een tegoedbon. Deze tegoedbon is een jaar geldig en alleen in te wisselen bij ons in de woonwinkel, dus niet online.

Heeft u uw aankoop online gedaan gelden er andere regels aangezien iedereen die op internet koopt wettelijk het recht heeft om de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retour te sturen. Dit geldt niet voor producten die speciaal naar uw wensen worden samengesteld. Wanneer u besluit om een artikel terug te sturen, houd dan de volgende regels in acht.
 
1. Binnen 14 dagen moet u de retour zending aanmelden per e-mail 
2. De goederen compleet met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aanbieden
3. Na dat wij uw mail hebben ontvangen heeft u veertien dagen de tijd om de spullen bij ons aan te leveren.
 
Alle verzendkosten komen voor uw eigen rekening en u bent zelf aansprakelijk voor de aankomst van de retourzending. Na ontvangst en goedkeuring van de retourzending zullen we binnen 7 dagen het aankoopbedrag op uw rekening terug storten
 
 
Cadeaubon ? Bestel hier
Leuk om te krijgen en leuk om cadeau te doen. Een mooie Happy Home Cadeaubon. Deze bonnen hebben een geldigheidsduur van een jaar en zijn in te wisselen in onze woonwinkel op de woonboulevard Cruquius. Wilt u uw cadeaubon online gebruiken neem dan contact met ons op en dan regelen we dat voor u. De cadeaubonnen worden geleverd inclusief een mooie envelop.
Cadeaubon Happy Home kadobon